Battlefield Wiki
Advertisement
Wykrzyknik Ten artykuł może zawierać spoilery. Czytasz go na własne ryzyko!

Operacja Aurora – pierwsza misja w grze Battlefield: Bad Company 2.

Przebieg misji[]

Misja zaczyna się gdy obydwa oddziały, w tym Bravo złożony z Wyatta, Sarge'a, Faraday'a i McKee, płyną na pontonach w stronę brzegu unikając japońskiej obrony nabrzeżnej i bunkrów. W pewnym momencie oddział Able został zauważony przez reflektor po czym rozstrzelany. Zaraz potem oddział Bravo również zostaje wykryty, jednak żołnierze zdołali wyjść cało, niestety Wyatt zgubił swojego Thompsona w momencie kiedy wskoczyli do wody. Otrzymuje jednak później Type 100.

Żołnierze w trakcie strzelaniny z Japończykami rozdzielają się, Wyatt i McKee eliminują obronę przeciwlotniczą wroga, a zaraz potem przegrupowują się z Faradayem i McKee. Następnie ruszają po naukowca zdrajcę. Naukowiec mówi, że Czarna Broń... działa. Już jesteśmy martwi. Japończycy odcięli żołnierzom drogę, którą wcześniej przybyli. Oddział wywalcza sobie drogę przez lotnisko, w końcu dostają się do portu łodzi podwodnych. Z pomocą Grupy czerwonej żołnierze zdobywają jedną z łodzi podwodnych, którą odpływają. Nagle na wyspie doszło do olbrzymiego wybuchu, który spowodował falę tsunami. Ta zatopiła łódź, zabijając wszystkich żołnierzy oraz naukowca.

Broń[]

Broń startowa[]

  • Thompson (niedostępny)
  • Nóż bojowy

Broń do znalezienia[]

  • Type 100
  • Type 5
  • M18
  • Type 94

Pojazdy[]

  • Raft
  • F4U Corsair
  • Type 97 Chi-Ha
  • A6M Zero
  • Type 95 Kurogane

Ciekawostki[]

  • Operacja ma miejsce w październiku 1944 roku, jednak wspomniana bomba atomowa przez kolejne dziewięć miesięcy nie była jeszcze nawet w fazie testów.
  • Uważano, że gracz w tej misji ma nieograniczoną amunicję u wszystkich broni. Jest to jednak nieprawda, gdyż amunicja może się skończyć jeżeli będzie się non-stop strzelać z Type 100 lub Type 5.
  • W trakcie jazdy Jeepem, jeżeli gracz spojrzy na prawo od pojazdu, a potem w dół, można zobaczyć, że Wyatt nie ma widocznego cienia.
  • Jest to jedyna misja, w której większość broni nie jest możliwa do odblokowania i są dostępne tylko w tej misji.