Wykrzyknik.png Ten artykuł może zawierać spoilery. Czytasz go na własne ryzyko!

Semper Fidelis (łac. Zawsze wierny) – pierwsza misja w kampanii jednoosobowej w grze Battlefield 3.

Przebieg misji[edytuj | edytuj kod]

Rozpoczęcie[edytuj | edytuj kod]

Gracz jako Henry Blackburn pojawia się wieczorem na ulicy w Nowym Jorku nieopodal rozciągającego się systemu metra. Słysząc syreny policyjne Blackburn patrzy w dół na przejeżdżający pociąg metra i po chwili na niego skocze.

Wejście do pojazdu[edytuj | edytuj kod]

Spadając wybił szybę, gdy był już w środku zabił kilku żołnierzy PLR przy pomocy M9. W tle można usłyszeć Salomona, który rozkazuje swoim ludziom zabić wszystkich pasażerów, wyjaśniając, że „Żaden z nich nie jest niewinny”. W tym czasie Black przedzierał się przez pociąg uśmiercając kolejnych przeciwników. W końcu dotarł do zablokowanych drzwi, które odblokował poprzez wyciągnięcie M1014. Przechodząc przez próg drzwi zza rogu zaatakował go jeden z wrogów. Po krótkiej walce wręcz użył AKS-74u przeciwnika do wybicia szyby, po czym wypchnął go na zewnątrz tracąc M1014.

Spotkanie Salomona[edytuj | edytuj kod]

Udając się dalej Blackburn przez kolejne drzwi zobaczył Salomona, który miał zamiar zdetonować ładunki wybuchowe znajdujące się w wagonie Henry'ego. Nie zastanawiając się długo wychylił się przez pobliskie okno i w ostatniej chwili przeskoczył na kolejny wagon unikając eksplozji. Protagonista odwrócił się w kierunku wagonu przez którego okno dostrzegł Salomona celującego w niego z .44 Magnum. Salomon strzelił. Wybił jednak tylko szybę strącając Blacka w dół. Ten zdążył złapać się pociągu, dzięki czemu wspiął się na jego dach. Tam miał do pokonania kilku nieprzyjaciół. W tym czasie nastąpiła kolejna eksplozja przed Blackburnem. Spowodowała ona, że w dachu zrobiła się niemałych rozmiarów dziura, przez którą bohater wszedł ponownie do środka.

Zakończenie[edytuj | edytuj kod]

Po zabiciu wszystkich PLR-owców sierżant zobaczył jeszcze jednego w kolejnym wagonie, który podniósł ręce ku górze, by się poddać. Black chcąc do niego podejść został od tyłu przewrócony przez Salomona. Misja kończy się, gdy Salomon pyta Blacka o to, czy jest sam. Kontynnuację tej misji zobaczymy w ostatniej części kampanii pod tytułem Wielki Niszczyciel.

Galeria[edytuj | edytuj kod]